Sunday, May 26, 2013

Nádia Dias



Today I decided to present to you the photographer behind the work I have in this blog.
Her name is Nádia Dias and we meet through Deviantart, she saw my work as a model back then and became interested in draw me. I was very happy, it was the first (and only) time that someone wanted to draw me, so I get very excited and I told her she could choose the photography she wanted to make her work.

So this was the result, which I got totally amazed ^^

http://youmi-dt.deviantart.com/art/Sara-289232105

The original one




We became really close friends after this, and she has an amazing talent, I love her draws, it's so realistic, so pure, so from the heart. Which makes me a very proud friend =D

I leave you a few of my favorite draws of her:



http://youmi-dt.deviantart.com/art/Snow-White-303904076










But not only she is a great artist in traditional art, she is also a very talented photographer. She is not a professional photographer yet, but I know she will be soon. =D

The reason why I love to work with her as a photographer, it is not because she is my friend (of course that is a plus). But because I found someone with a very close definition of photography and beauty as mine.
It is almost like we have a telepathic connection and everything comes so naturally between us =)

I leave you a few images of her photography work:




























Please visit her work and show some love   

Nádia Dias Photography
Nádia Dias Traditional Art DA
Nádia Dias Traditional Art - Facebook
Nádia Dias Tumblr
Nádia Dias 500px


4 comments:

  1. Tem trabalhos tao lindos! Não conhecia o teu blog ^_^ awhn pois as coisas de infancia ficam sempre para trás.. ficamos com as recordações <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tem mesmo ^^
      Acho mesmo que tem um talento natural para captar cada pormenor =)
      O blog com esta estrutura é recente, estou a tentar desenvolver, mas ainda está muito no inicio e de momento não estou com muito tempo =/ a ver se daqui a uma semana já estou mais livre para me dedicar.
      Eu continuo a adorar "princess stuff", acho que ainda tenho essa parte guardada dentro de mim ^^

      Delete
  2. Ela tem trabalhos fantásticos! Sempre a admirei bastante! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada =D
      Eu apoio-a bastante e admiro-a muito também! Para mim tem trabalhos incríveis! <3

      Delete